Mrs. Biggest Dream
Luahan 9
Monday, 27 June 2016 • 11:48 • 0 comments
Dear Muhammad Syakir Abd Nasir.. Aku tahu yang aku takkan balik pada kau dan kau takkan terima aku lagi dalam hidup kau.. Mungkin kau derita sebab aku dulu kan.. 4 kali aku mimpi kau minggu lepas membuatkan aku rindu dan teringatkan kau.. Segala luahan aku hanya mampu cerita kat sini sebab aku tahu yang aku tak ada peluang tuk bercakap dgn kau.. Dan tak akan.. Pagi ni aku terserempak dengan kau.. Aku tak tahu kenapa dengan hati aku.. Ingin je aku peluk dan bersua dengan kau.. Ku tahan dalaman ni.. Aku tak akan tunjuk segalanya.. 

Syakir.. Aku rindukan kau.. Kalau lah aku tahu dari mula yang hidup akan jadi mcm ni.. Aku takkan buat silap.. Seolah-ii aku nampak segalanya tapi tak mampu aku ungkapkan katakan.. Kenapa?? Akuntak tahu kenapa diri aku ni.. Aku tak kenal diri aku siapa lagi sekarang.. Kenapa aku jadi sebegitu pengecut sekali.. 

Aku tak macam ni... Mana fiqa?? Kenapa aku mcm hancur ?? Sampai aku sulit sangat dalam kehidupan aku.. Atau lau kau biar kan aku terseksa dan ketawa.. Hahahahaha.. Aku tak tahu lagi nak cari lelaki dalam masa yang singkat.. Semua lelaki tak guna dan sama je.. Aku tak kisah kalau jadi setan.. Asalkan aku bukan yang dulu dipijak dihina dicaci.. 

Kadang-ii aku terfikir.. Aku kena clash kan syakir sebab kau ke?? Kau da tak ada teman dan tak ada tempat nak buat benda tu.. Kau sanggup racun aku dan berharap aku buat keputusan mcm kau fikirkan.. Seboleh tidak suh aku tgglkan syakir dgn kata-ii kau dia memang tak ada hati kat aku dan pakai buang je !!!!  

Kadang-ii aku terfikir.. Knp tergamak nya lhaa kau kan?? Nak aja aku panggil algojo tuk putuskan kemaluan kau... Aku tahu aku perempuan lemah tuk berkata-ii dan menentang lelaki apatah lagi aku perempuan yang bodoh.. Tak tahu nce muka fikiran mahupun hati kau.. 

Muhammad syakir bin abd nasir.. Aku selalu tindukan kau selalu dan teringatkan kau.. 

To Mohd Hanif bin zainudin.. GOOD LUCK !! 


PAST
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • LUAHAN 8
  • Luahan 7
  • Luahan 6
  • Luahan 5
  • Luahan 5
  • Luahan 4
  • Selamat Hari Raya Korban !!
  • aku tak tahu nak ceritakan kat siapa lagi..tapi ak...
  • Luahan Hati 3
  • Langkawi Holiday

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman