Mrs. Biggest Dream
Luahan 5
Friday, 8 January 2016 • 00:21 • 0 comments
Aku tak tahu nak tulis apa kat sini.. Aku hanya mahu luahkan apa yang sedih sangat.. Aku da tak mampu nak calap pape lagi.. Aku hanya berdiam shaja lepas nk.. Biar lahh Allah shaja y tahu dan nampak aku buat.. Kalau aku nak tikam.. Da lama aku tikam cukup-ii.. Sebab kan perasaan syg da x d perasaan da nak kat org lain or apa.. Aku berlagak ke?? Padahal aku keluar bincang shaja.. Sentuh pon tak.. Dulu kau buat aku kau tak pernah rasa sakit.. Kalau boleh kau nak biar aku rasa sakit seorang selama ni.. Terasa macam nak lepaskan kau.. Aku bukan jodoh kau lagi.. Aku lebih rela seorang dari ada orang disisi.. Cukup family boleh bagi aku apa shaja susah senang.. Knp aku yang rasa macam ni?? Kenapa pilih aku untuk di uji?? Aku nak nagis.. Aku tahan sebak hati ni.. Aku tak tahan semua ni.. Kau nak balas.. Kau balas lhaa.. Aku tahu betapa syg nya kau ket betina lain.. Aku tak ada papa da..  Cukup lhaa aku seorang lepas ni kesana kemari tanpa teman.. Aku da sanggup macam ni.. Aku tak sanggup.. Kenapa lhaa kenalkan aku dengan dia?? Bnyk sgt aku beri dia nafkah.. Tak de nak hargai.. Bila di fikirkan balik.. Kenang kan lama.. Sakit nya hati ni.. Kau tak rse ke apa aku rasa.. Kisah hitam sgt menyakitkan.. Aku tak nak kahwin.. Aku nak solo.. Baik jaga smart dia manusia.. Rse kasih syg antara smart gn aku.. Aku rindu smart.. Mana smart?? Jaga diri k smart.. Doakan kakak berjaya ye.. Kakak nak jaga smart smpy akhir hayat smart.. Tggu kaka balik k.. Nt kakak bagi susu n whiskas.. Aku ada smart y slalu di sisi aku.. Hope smart jgn nakal-ii ye nak.. Syg smart kakak ni.. 


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Luahan 5
  • Luahan 4
  • Selamat Hari Raya Korban !!
  • aku tak tahu nak ceritakan kat siapa lagi..tapi ak...
  • Luahan Hati 3
  • Langkawi Holiday
  • Luahan Hati 2
  • I Miss Syak_Akeer so Much
  • I Don't Know But I am In Love Of Him.
  • NON-TITLE

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman