Mrs. Biggest Dream
Luahan 5
Sunday, 3 January 2016 • 10:47 • 0 comments
Aku ni tak layak ke nak ada idaman sendiri??? Ingat korang je ke boleh miliki kemewahan?? Nampak sangat suka tengok aku susah.. Lagi susah dan terus mati.. Hmmm.. Aku da tak nak duduk sini.. Terlalu bodoh ikutkan orang.. Biar ar cari haluan mati lepas ni.. Siapa je nak bertahan dengan aku sesusah macam ni.. Sekali tuhan da tarik kemewahan kau.. Baru rasa macam aku.. Aku tahu aku tak de pape.. Duit harta mak bapak je.. Hina sangat aku ni.. Orang katanaku hina orang.. Tp x nampak aku ni lagi hina apa dia rasa.. Tak pe lhaa aku nekad.. Naik sem ni aku terus cari kerja.. Nak tak nak kena kerja.. Saba fiqa.. Kita bermula dari bawah.. Orang ada kat sisi aku ada ke tak ada ke sama je.. Pape aku kena hadap sensorang.. Aku tak minta nak jadi macam ni.. Kata suh jujo tapi jadi macam ni.. Da jujo kata jahat.. Aku tak tahu lhaa macam mana dunia ni.. Aku tak tahan kat sini.. Aku kumpul duit.. Aku nekad nak pergi sambung belajar kat overseas.. Cuba tahan fiqa.. Sikit je lagi..kau boleh fiqa.. Kau tinggalkan semua ni.. Tak semesti yang dekat dengan kau tu ada faedah tuk kau.. Kadang-ii dalam diam its pretending all of this.. What the shit ! Ajari aku tok tak percayakan orang lagi.. Boleh kau dengar tapi jangan harap nak percaya.. Aku nak belaja lagi lebih psycology.. Aku nak capai impian aku.. Aku nak usaha betul-ii.. Aku boleh.. Sedih sabar aku tahan je dalam-ii hati ni.. Tak rasa macam mana derita aku ni.. Merana ni.. Macam mana lhaa otak aku tak sempit and asyik fikir negatif?? Semua bagi aku kemurungan .. Tak suka aku n rasa nak aku mati.. Bunuh je.. Aku tak de pangkat.. Harta pon tak ada.. Aku rela.. Tapi bila aku da mati.. Semua orang aku tak maafkan.. Sesiapa pon.. Hati ni sakit macam mana.. Mungkin tgok aku happy n senyum terukir di bibir.. Kau tahu aku tahan sebak dalam hati ni macam mana?? Aku tak nak duduk sini.. Aku nak keluar.. Keluar dari sini.. Keladang tidur hanya sementara shaja buat aku lupakan segalanya.. Tapi kenyataan hal lepas sukar aku ingatkan kembali.. Tapi kisah hitam dan pahit sangat sukar tuk aku lupakan.. See.. Nampak sendiri keperitan kesusahan kederitaan aku lalui sensorang.. Aku takut nak ajak orang bersama apa aku lalui.. Takut tak mampu.. Takut putus asa.. Tapi satu hari semua akan rasa alunaku rasa walau bukan nasib macam aku kena.. Sabar je lhaa.. Allah ada.. Allah nampak.. Allah tahu segalanya.. Allah dengar hati aku.. Rase sampai sini dahulu.. Luahan aku :'(


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Luahan 4
  • Selamat Hari Raya Korban !!
  • aku tak tahu nak ceritakan kat siapa lagi..tapi ak...
  • Luahan Hati 3
  • Langkawi Holiday
  • Luahan Hati 2
  • I Miss Syak_Akeer so Much
  • I Don't Know But I am In Love Of Him.
  • NON-TITLE
  • Cerita APRIL 2014

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman