Mrs. Biggest Dream
Luahan Hati 3
Friday, 6 March 2015 • 04:27 • 0 comments
Hai diary, sebenarnya aku da lama nak bukak dan taip something special yang aku nak sangat tulis selama ni.. tapi da musnah dan hancur macam tu...aku tak tahu lhaa kenapa susah sangat nak percaya kan dia.. aku x tahu kenapa begitu was-ii aku terhadap dia.. aku nak nagis tapi aku pendam je dalam-ii hati ni,, biar lhaa hati ni menangis supaya orang tak nampak.. aku x nak orang nampak aku sedih.. orang semua sedang nak permainkan aku yang satu yang lemah yang x berdaya yang x berkuasa ni.. aku ciptaan Allah yang bukan untuk dipermainkan yang bukan boneka.. aku berhak hidup bahagia macam orang lain juga !!! AKU BENCI KAU !!! cukup lebih 3 kali... kau tak fikir apa aku fikir sekarang.. kau muda dari aku.. kau tak faham.. kau baru nak lalui zaman yang aku dah lalui dulu daripada kau..

Kau nak tahu tak.. aku sayangkan kau sangat-ii tau...kalau bolehaku tak nak kehilangan kau.. aku tak nak pun putus dengan kau.. tapi orang macam kau ada rupa..orang macam kau orang nak.. aku ni hodoh beb.. rupa pon tak..tak ada apa yang spesial pon pasal diri aku ni darhh.. aku hina dorhh... aku tak tahu lhaa apa yang angau sangat aku kat kau sampai cemburu buta..sikit je sentuh pasal pompan aku nya mengamuk x tentu hala.. kau nak tahu sebab apa..?? aku nak jaga kau jangan sampaijatuh ke tangan orang lain.. aku harap kau pon berubah lhaa paz ni kalau itu pun kau nak kat aku balik.. tapi aku rasa kau senang nak dimiliki orang...

kau nak tahu aku da sebati jiwa dengan diri kau dan hati kau bila bersama dengan kau kemana sahaja kita berdua berada.. kau tahu betapa susahnya nak pisahkan jiwa ni.. kau tahu merana nya seksanya berotaknya hati aku ni macam ne..sampai magrain di buatnya memikirkan kau sahaja.. paling banyak aku memikirkan kau seorang je kalau kau nak tahu..dengan kau sahaja aku mengahbis kerah otak aku untuk lupakan orang lain..abaikan orang lain dan untuk ingat kau seorang tak pandang laki lain.. dan terpaksa singkirkan kawan sebab kan kau.. tak cukup lagi ke ?? apa yang kau nak aku da turuti.. aku pegang janji semua tu

kau nak tahu tak..aku da meningkat tua..mesti segankan kuar dengan orang yang lebih tua dr kau.. btw, terima kasih lhaa kawan yang nak cuba singkirkan aku n pisahkan hubungan aku dengan dia... terima kasih kalau ada tak jujur dengan aku.. terima kasih dengan usaha tok hancur kebahagiaan aku dengan dia... Semoga Allah Membalas balik.. Sekian..


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Langkawi Holiday
  • Luahan Hati 2
  • I Miss Syak_Akeer so Much
  • I Don't Know But I am In Love Of Him.
  • NON-TITLE
  • Cerita APRIL 2014
  • A middle feeling
  • happy bday to me...
  • Gilap setelah sekian lama menghilang..
  • About GUY !

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman