Mrs. Biggest Dream
Luahan Hati 2
Wednesday, 31 December 2014 • 19:10 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

Hai korang :'(

Aku tak tahu nak luahkan kat siapa.. aku luahkan shaja di sini.. tu shaja yang aku mampu.. aku bukan nak tinggalkan dia tapi aku tahu dalam diam dia masih rindukan orang lain selain aku..aku tahu dia sorokkan sesuatu dari aku.. kenapa x suka orang tipu kau tapi kau..?? kenapa depan aku beria suruh aku percaya...ohh..serius aku serik lhaa macam ni...aku tahu masih sayangkan someone dan aku kambing hitam adaah jalan kau tuk lupakan dia kan?? macam mana aku tak fikir bukan-ii sebab mata aku tak silap pandang terang wallpaper kau gamba lain.. kenapa begitu cepat kau tukar wallpaper..  kenapa kau sanggup buat macam tu sekali..?? kenaa nak tipu aku ?? mngkin aku bodh...mungkin aku tua dewasa.. kenapa nak permainkan..?? soal cinta ni serius aku ak pandai nak mentelaahnya.. aku nak nagis tapi kenapa hati ni begitu sangat kuat supaya air mata yang nk di keluarkan tak tercapai sedangkan hati aku sedang meraung dan menangis... macam mana lhaa aku nak percayakan orang..bukan first time aku couple..da banyak kali.. firasat aku dapat agak yang aku takkan kahwin..aku takut nak kahwin.. aku takut nak berumahtangga.. bukan aku x nak berumahtangga tetapi.. tengok gaya family macam x sudi x setuju akan pilihan aku akan datang... akku takkan pilih lelaki yang tak berkenan pada hati aku..susah gila bila nak mendalami hati seseorang yang kadang x sebulu x sekapala dengan kita.. aku ni da lhaa kepala gila..brutal.. hurmm.. aku tak tahu nak pilih lelaki yang macam mana lagi...bosan lhaa weyhh... sebab aku sendri berkawan pon dengan lelkai.. mana tak nya.. haishh.. buan kerna aku tak sayang.. aku sayang sangat..tapi aku tak pernah tengok pengorbanan yang di lakukan lelaki..aku bodoh ke?? aku buta ke?? aku terlalu baik sangat ke?? semua lhaa.. hmm.. aku pon kadang tak tenang..aku nak menyendiri lhaa..tapi macam mna..klu x d teman sunyi tak terkata..tapi sendirian itu lebih baik rasa nya..orang nk dekat dengan aku seolah-ii ada makna.. aku malu aku tak rela.. jangan paksa..lihat keadaan sekeliling juga..x semesti apa kita buat orang lain suka.. bersabar je lhaa fiqa.. hrmm.. ni lhaa coretan yang aku nak luahkan..kadang-ii sush nak muhasabah diri..tension bila memekirkan satu perkara sepanjang hidup..aku nak tenang juga.. tanpa fikirkan apa-apa.. k lhaa.. sampai sini sahaja coretan saya...bye~


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • I Miss Syak_Akeer so Much
  • I Don't Know But I am In Love Of Him.
  • NON-TITLE
  • Cerita APRIL 2014
  • A middle feeling
  • happy bday to me...
  • Gilap setelah sekian lama menghilang..
  • About GUY !
  • Non-Title ..
  • Happy tak semena..

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman