Mrs. Biggest Dream
happy bday to me...
Wednesday, 9 July 2014 • 18:42 • 1 comments
meningkat sudah umur aku dan genap 20 tahun yang baru semalam lalui...tapi tak best pon..not have something special yesterday...da tua da aku ni kan..nak hadiah...?? tapi sape je lhaa aku ni kan.. bufday aku tak de sorang pon yang ingat sebenarnya beb...acane ..?? sabtu ni da pergi belaja...jyeahhh !! tak saba rasanya kan.. boyfriends pon macam nak ada tak ada je..btw, aku rindukan muhammad syafiq shafawi... mana kau sekarang ?? aku rindukan kau..?? sihat kah kau kat sana?? da sambung belaja ke..?? bagaimana keadaan dia sekarang kan... macam dulu or da lain.. saya tunggu awak daddy.. k lhaaa. da petang.. kejap lagi nak makan berbuka puasa..see you again my dear !! daaa~


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Gilap setelah sekian lama menghilang..
  • About GUY !
  • Non-Title ..
  • Happy tak semena..
  • Dia yang terakhir ....
  • VARIETY STORY
  • KEMAS BILIK !
  • Yang Terindah
  • Tak Tahu Kenapa ?
  • Suka Duka is Cheerful

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman