Mrs. Biggest Dream
Gilap setelah sekian lama menghilang..
Saturday, 5 July 2014 • 02:31 • 0 comments
sudah sekian lama aku tak berupdate blog aku ni..berhabuk sudah..hehehe..last online pada tahun lepas..tapi hari ni tak tahu lhaa kenapa hati aku nak menaip hari ni..da 7 ramadhan da kan kita berpuasa.. hehe.. aku pun tak sabar nak sambung belaja tempat baru aku tu.. kos yang aku impikan dulu sekarang jadi kenyataan.. thanks dad !! hehe.. aku pun tak tahu nak cerita apa pada pagi macam ni.. da nak 3 pagi masih tak tidur dok olah blog yang tak berapa nak cantik ni tapi boleh lhaa..hehe.. bagi aku masa beberapa minit tuk aku merapu sekejap.. al-maklum busy memanjang kerja je kan.. mana nak sempat on laptop ni hah.. aku harap kali ni pergi belaja dengan satu semangat dan cita-cita yang tinggi sampai aku boleh dpat miliki sebiji kereta audi.. hah kau.. tinggi ka jah aku nye angan-angan.. btw, aku tak ley lama..setakat ni shaja lhaa buat arini yang aku taip...penat kian terasa sangat..selamat beradu dulu..see you again.. gotcha !! daaa bye asslamualaikum dan salam menyambut ramadhan al-mubarak pada tahun ni.. :)


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • About GUY !
  • Non-Title ..
  • Happy tak semena..
  • Dia yang terakhir ....
  • VARIETY STORY
  • KEMAS BILIK !
  • Yang Terindah
  • Tak Tahu Kenapa ?
  • Suka Duka is Cheerful
  • Tak Percaya..Dia call..

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman