Mrs. Biggest Dream
A middle feeling
Tuesday, 22 July 2014 • 17:55 • 0 comments
HAI THERE !! sejak sekian tak berapa nak lama tak menaip...singgah je tapi tak update.. tetiba rasa nya buat story baru...di petang yang bising contruction sedang di jalankan.. hurmm.. apa pon tak boleh.. aku ada kenal seorang mamat ni.. tapi 2 tahun muda dari aku.. muka memang matured...aku rasa aku da suka dekat dia lhaa.. tapi kenapa aku malu sakan bhaiii.. hurmm.. tak pernah rasa sampai tahap macam ni gaban kot.. belum pape aku da menyerah yang aku tak layak.. com on fiqa..jangan rushing sangat bak kata adik.. baru kenal biasa lhaa lagi tiba-tiba kau rasa janggal kot.. hurmm..macam mana kita nak tahu dia nak kat kita eakk ?? kurang pasti bab ni.. haihhh.. hurmmm.. sepanjang kami keluar kami hanya berdiam shaja... nk ckp pon sikit punya slow talking kot.. huhuhu.. tapi aku suka dia.. bnyk norhh aku ni tawan hati tapi satu pon tak de yang kekal lama.. acane ea?? arghh !! aku takut nak bercinta lagi. lebih baik aku menyendiri seperti sekarang ni.. aku tak yakin lagi dalam percintaan sejak kisah dan pengalaman lalu tu.. hanya aku saja yang tahu keyhh.. aku sendiri tak tahu nak cerita tentang dia..tapi mata dia senyuman dia pandangan dia cukup membuatkan hati aku sejuk.. aku takut lelaki ni kadang suka amek kesempatan tempat merealeasekan kebosanan melanda diri dia.. haisshhhh... asal aku fikir bukan bukan ni.. aduhai..n tapi yang pasti aku suka dia.. sekarang waktu belaja fiqa.. belum sampai lagi tuk semua tuu.. nt da kerja baru tahu... hurmm siapa lhaa jodoh aku kan ?? tua muda kaya sederhana ?? allah da tentukan semua tu.. hurmm.. nt malam jumpa dia lagi. nervous pon ada.. memang kadang aku perempuan memerlukan tempat untuk bermanja dan mengisi jiwa yang kosong sejak sekian lama ni.. tapi adakah aku layak untuk berpasangan atau aku layak untuk bersendirian sehingga hari tua ?? we will continue soon if i had a new story keyhh.. daa guys !!


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • happy bday to me...
  • Gilap setelah sekian lama menghilang..
  • About GUY !
  • Non-Title ..
  • Happy tak semena..
  • Dia yang terakhir ....
  • VARIETY STORY
  • KEMAS BILIK !
  • Yang Terindah
  • Tak Tahu Kenapa ?

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman