Mrs. Biggest Dream
KEMAS BILIK !
Tuesday, 3 December 2013 • 01:11 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

Esok last paper . CONTRUCTION EQUIPMENT AND METHOD . tak saba rasanya nak cuti yang bakal bermula jumaat tengah hari . hahaha . apa pon tak boleh . nampak kan . ? by the way bilik aku ni da hampir 60 peratus siap . hanya tinggal sisa yang bakal di kemas pada hari yang seterusnya . huhu . nak tunjuk gambar . malu ar sebab bilik bukan kemas pun macam bilik kau orang . sementara nak tunggu lagi 30 minit pakai mask ni . sebab itu lah aku menaip blogking ni dulu . nasib lhaa baru labah-labah nak bina sarang , kalau tak . aku da sapu dulu labah-labah tu jadi spring . TOING !! gapo dio spring tu ? hahaha . nak tahu kenapa ? sebab kaki dia . macam spring sikit bila jatuh . ngee~ .

ANTARA PIC YANG AKU "SNAP"


sedang mengemas . balik beli box biru terus bilik . malas nak melambatkan nanti penat payah kan . 


Bilik hostel eden tak mewah macam kamu . biasa-biasa je . kalau pelik di pintu tu jangan tanya k . haha . kalau nak taja soalan . just soal sahaja . kalau jawab . menjawab je lhaa kau . kalau tidak . ada lah tu k .


peace yaw !! hehe .


selepas mengemas bahagian meja . itu meja sahaja . katil dan almari ada tinggal sisa sedikit tuk di kemas pada hari jumaat nanti . ok ! 

actually kan mata aku ni da stim or dengan kata lain da rabak . Al-maklum tak cukup tidur dan terlalu penat memang macam ni . da biasa darh kan . mana tak nya tadi mengeluarkan air mata bagai air curuh ke daun keladi tapi ni air mata curah ke pipi . hahaha . saja nak bagi korang gelak . kalau tak gelak . aku suruh sepahTu baca . lawak tak ? kalau tak lawak . so , di sini talent aku kurang lhaa . n kena usaha lagi . AIKKK !! saja nak tukar topic . hahaha . kepala da meong sekali dengan mata yang mengantuk . memang layankan aje lhaa kan . huhu .

Patah balik cerita tadi . urhmm . kasut da siap bungkus . baju da siap lipat dan simpan . buku da awal-awal masuk kotak . hahah . cuma tinggal baju gotong-royong . baju exam rabu ni . baju balik . baju tidur . that all . baju jalan tak da . kemungkinan aku tak keluar jalan sebab penat . hahaha . bak kata lain SAVING . hahaha . terbaik . nak pergi bercuti kan . must be saving much . entah kenapa gitu kan ? nampak kan ? peace yaw !! hahaha , by the tadi masa keluar tadi petang . dapat juga aku tenang kan diri aku . thanky sangat-2 . lega hati ni sekarang . nampak kan kat situ aku boleh hadapi cabaran dan dugaan ni . nevermind !! usually in frint this situation .  hope sangat dia boleh baca apa aku rasa . hurmmm . aku tahu kau kuat kan fiqa . dont worry k . ok lhaa da nak 1 jam memakai mask ni . mata pun da melalut tiba-tiba . kepala pun da mula pening . memang dia suruh rehat cukup-cukup . sebab banyak lagi kerja yang belum di selesaikan lagi . sedih tak terhingga . kawan suka ria petik jari je . tak pon panggil macam tu je . cuba kawan di kala duka . HAKKTUIIHHH !! bukan air ludah je . kahak sekali darah kau bagi . boleh kan ? haha . memang susah nak cari sekarang kawan yang susah tu . tak pe . ada juta milion lagi dalam dunia . selagi boleh cari kita cari . kalau tak . NASIB LAH KAU FIQA . ahak !! nevermind !! malas nak fikir . it's time to focus him and my exam final last PPAAAAAAAAAPPPPPPEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR !! wat lek wat peace !! see u again !!


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Yang Terindah
  • Tak Tahu Kenapa ?
  • Suka Duka is Cheerful
  • Tak Percaya..Dia call..
  • TAK saBo Eden !!
  • HAPPPY EID AL-ADHA
  • spend time if sempat..
  • Siapa yang anda pilih..
  • Mana awak ?
  • Langkawi adalah satu pulau yang cantik

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman