Mrs. Biggest Dream
VARIETY STORY
Friday, 6 December 2013 • 01:09 • 1 comments
ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulilah . mengharap yang hidup aku tak kesunyian lagi selepas ini . dengan ada nya kawan-kawan . aku harap boleh senyum ke telinga selepas ni . In Shaa Allah .

firstly , aku da tak de hubungan lagi dengan si DIA . who's that guy ? hurmmm . i think u know it right ? hahah . malas nak fikir . ada sebab kenapa allah kenalkan aku dengan si dia . nevermind dear . selepas ni kita solo dulu . selepas da ok dan terbuka hati . bru kita fikir-fikirkan hal itu ok . ngee~

memang begitu kot si dia ni . malas ar . asyik fikir baran dia . habis aku ni apa ? kayu ke ? . aku tahu aku tak sempurna macam yang kau nak tu kan . aku tahu sangat . hurmmm . apa kurang nya aku ni pada mata dia ni agak nye . hurmmm . whatever .

Next , malas nak cite panjang-panjang pasal dia . bukan dia ingat aku lagi pun . hurmmm . bia dia menyesal lhaa . hurmmm . kita da buat baik dengan dia . dia balas macam tu pulak . tu lhaa orang bonggok . hurmmm . tak saba nak nantikan hari esok . hehehe . nak pergi bercuti ni . nak tahu kat mana ? di rahsiakan . peace yaw .

Aku ni kan actually , tak tahu nak cakap apa . bosan sangat ea ? sedih ada . gembira ada . tapi tu lhaa . lebih baik kita diamkan diri sahaja ok . kita perempuan kan . sepatutnya macam tu . lain lhaa lelaki haruk gila . salah aku juga dulu suka sangat kawan dengan lelaki sampai aku macam ni sekali !! aku benci seyhh !! arghhh !! tak de tempat aku nak luahkan melainkan dalam blog ni . aku tak nak luahkan kt kawan-kawan . aku malu ar . hurmm . tapi tak pe . sekarang ni aku nak belajar jep dulu k . aku cuba tuk lebih baik lagi . in shaa allah . Fiqa memang boleh dan sentiasa boleh kan . doakan kejayaan aku k . doakan kebahgiaan aku di dunia dan di akhirat juga k . aamiin .

k lhaa dear . aku pun tak tahu nak cerita apa sebenarnya . nak sambung kemas baju lagi . esok da start cuti sem . btw , thnky kepada NABILA SHAM BIN ABD RAHMAN . sebab bawak aku g makan pizza hut . sedap tu . hehehe . jumpa ko lagi eila esok . bye~


PASTFUTURE
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • KEMAS BILIK !
  • Yang Terindah
  • Tak Tahu Kenapa ?
  • Suka Duka is Cheerful
  • Tak Percaya..Dia call..
  • TAK saBo Eden !!
  • HAPPPY EID AL-ADHA
  • spend time if sempat..
  • Siapa yang anda pilih..
  • Mana awak ?

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman