Mrs. Biggest Dream
Luahan 9
Monday, 27 June 2016 • 11:48 • 0 comments
Dear Muhammad Syakir Abd Nasir.. Aku tahu yang aku takkan balik pada kau dan kau takkan terima aku lagi dalam hidup kau.. Mungkin kau derita sebab aku dulu kan.. 4 kali aku mimpi kau minggu lepas membuatkan aku rindu dan teringatkan kau.. Segala luahan aku hanya mampu cerita kat sini sebab aku tahu yang aku tak ada peluang tuk bercakap dgn kau.. Dan tak akan.. Pagi ni aku terserempak dengan kau.. Aku tak tahu kenapa dengan hati aku.. Ingin je aku peluk dan bersua dengan kau.. Ku tahan dalaman ni.. Aku tak akan tunjuk segalanya.. 

Syakir.. Aku rindukan kau.. Kalau lah aku tahu dari mula yang hidup akan jadi mcm ni.. Aku takkan buat silap.. Seolah-ii aku nampak segalanya tapi tak mampu aku ungkapkan katakan.. Kenapa?? Akuntak tahu kenapa diri aku ni.. Aku tak kenal diri aku siapa lagi sekarang.. Kenapa aku jadi sebegitu pengecut sekali.. 

Aku tak macam ni... Mana fiqa?? Kenapa aku mcm hancur ?? Sampai aku sulit sangat dalam kehidupan aku.. Atau lau kau biar kan aku terseksa dan ketawa.. Hahahahaha.. Aku tak tahu lagi nak cari lelaki dalam masa yang singkat.. Semua lelaki tak guna dan sama je.. Aku tak kisah kalau jadi setan.. Asalkan aku bukan yang dulu dipijak dihina dicaci.. 

Kadang-ii aku terfikir.. Aku kena clash kan syakir sebab kau ke?? Kau da tak ada teman dan tak ada tempat nak buat benda tu.. Kau sanggup racun aku dan berharap aku buat keputusan mcm kau fikirkan.. Seboleh tidak suh aku tgglkan syakir dgn kata-ii kau dia memang tak ada hati kat aku dan pakai buang je !!!!  

Kadang-ii aku terfikir.. Knp tergamak nya lhaa kau kan?? Nak aja aku panggil algojo tuk putuskan kemaluan kau... Aku tahu aku perempuan lemah tuk berkata-ii dan menentang lelaki apatah lagi aku perempuan yang bodoh.. Tak tahu nce muka fikiran mahupun hati kau.. 

Muhammad syakir bin abd nasir.. Aku selalu tindukan kau selalu dan teringatkan kau.. 

To Mohd Hanif bin zainudin.. GOOD LUCK !! 

LUAHAN 8
Wednesday, 22 June 2016 • 03:44 • 0 comments
hye.. i hope you were fine there.. you must know that aker.. i here write something for you coz i missed you so much.. i hope you read this.. this time i was 4 time dream of you when i am sleep.. if i getting back to you..did you want accept me..?? i don't know..its about to crazy when i can't accept live without you.. how are you?? :'( did you feeling well just now?? seriously.. nobody knew about this.. i can;t give anybody read this except you keer.. where are you just nw..?? i am so worried about you.. almost 5 month we didn't see each other or contact.. i just can see you in my dream.. i don't know why i dream about you.. like seriously.. i miss you so much.. i can't accept all of this..

i am always remember about you.. i am always remind your face.. i am always see your picture.. i am always remembered about memories that we create together.. pleasee... come back to me.. i need you in my life...

BUT.. if you already taken by someone.. just let me go especially my heart..my soul.. please.. i hope you understand.. i need faith.. i need still in my side.. you know that??

i am feeling about to cry.. what happen just now?? its too much..its tough !! its very difficult..

the conclusion is i can't live without you.. i want you like first we meet like i am in know about you.. without any GIRLS..

biyy.. i miss you :'(

MSBAN 31/3 LEO ANIMATION DIP ICOYM..

Luahan 7
Saturday, 4 June 2016 • 21:02 • 0 comments
Hey guys.. i am back here to create something what in my heart feel it and keep it.. i just now suffer with him.. seriously, i don't love him again.. i want go out from him.. nevermind if is it english broken but... let me story in english language for someone knew my heart... and for him will never understanding in english... i don't know what to do.. i am such fell and down.. alone... without people.. i sadness.. i am suffering heart.. my soul like crazy...but i never told anybody..just keep in my heart.. i am crying...too easy for crying.. coz i am so worried about this.. what?? he beat me.. he hit me.. he mashed me.. he actually not understanding me enough.. he want me understanding all situation of him.. who is me?? i am not maid !.. even i am your girlfriends.. do you ever do to me same like married..  pleasee.. i don't want to see you again.. i want break up with you.. you not suitable to me.. you cruel.. you savage..

PLEASE STAY AWAY FROM ME !! I WON'T YOU AGAIN !! I HATE YOU !!! YOU SUCH A BITCH !! YOU SUCH A DAMN FOOL !!!

i don't care whatever you said or what will you do and said !! i feel wanna die.. i regret SO MUCH TO KNOWING YOU HANIF !!  i am really tired to treat you again !! you use me at same time.. you more than lazy bot i ever meet before...

pleasee.. i hope very much !! i hope you feel it what i feel.. :,( i won't to see you again..

Luahan 6
Tuesday, 24 May 2016 • 01:13 • 0 comments
Hai.. I was fine here.. I just wanna tell that i am feel suffer now.. Many thing i've think about it especially myself.. I don't know what happen in my life.. I wish my whole life getting get better and happier.. I hate him.. I want my parents get me someone to me mean married.. I don't want this anymore.. Its so stress and always give me a heavy pressure.. But.. I want ask myself.. Why my heart very kindess to other people?? I dont have this answer just now.. I dont know even can i translate myself as good girl.. Hmmm maybe.. Bad girl.. But, i never admit myself as a good girl.. Because a many sin i do it in this life.. I know i do something mistake to my old frieds which birth on march 31.. I am very sorry.. I am regret.. But i know i never getting back together like ever.. 

Sometimes, i wanna go out from malaysia.. I dont want to see everything around surrounding of me.. I want alone and take some fresh air.. While looking a bird flying in the sky.. 

For your information.. Me as a bad girls can cooking, wash some clothes, tidy up the room.. And can clean the house.. All this.. Perhaps.. Just now.. I want to sleep n feel hungry.. I feel want to sleep.. 

Lastly, i wish i am wanna alone from anybody.. I want find peacefully and happiness.. I want relaxing.. I will be continue to the next free day already.. Good bye..

Luahan 5
Friday, 8 January 2016 • 00:21 • 0 comments
Aku tak tahu nak tulis apa kat sini.. Aku hanya mahu luahkan apa yang sedih sangat.. Aku da tak mampu nak calap pape lagi.. Aku hanya berdiam shaja lepas nk.. Biar lahh Allah shaja y tahu dan nampak aku buat.. Kalau aku nak tikam.. Da lama aku tikam cukup-ii.. Sebab kan perasaan syg da x d perasaan da nak kat org lain or apa.. Aku berlagak ke?? Padahal aku keluar bincang shaja.. Sentuh pon tak.. Dulu kau buat aku kau tak pernah rasa sakit.. Kalau boleh kau nak biar aku rasa sakit seorang selama ni.. Terasa macam nak lepaskan kau.. Aku bukan jodoh kau lagi.. Aku lebih rela seorang dari ada orang disisi.. Cukup family boleh bagi aku apa shaja susah senang.. Knp aku yang rasa macam ni?? Kenapa pilih aku untuk di uji?? Aku nak nagis.. Aku tahan sebak hati ni.. Aku tak tahan semua ni.. Kau nak balas.. Kau balas lhaa.. Aku tahu betapa syg nya kau ket betina lain.. Aku tak ada papa da..  Cukup lhaa aku seorang lepas ni kesana kemari tanpa teman.. Aku da sanggup macam ni.. Aku tak sanggup.. Kenapa lhaa kenalkan aku dengan dia?? Bnyk sgt aku beri dia nafkah.. Tak de nak hargai.. Bila di fikirkan balik.. Kenang kan lama.. Sakit nya hati ni.. Kau tak rse ke apa aku rasa.. Kisah hitam sgt menyakitkan.. Aku tak nak kahwin.. Aku nak solo.. Baik jaga smart dia manusia.. Rse kasih syg antara smart gn aku.. Aku rindu smart.. Mana smart?? Jaga diri k smart.. Doakan kakak berjaya ye.. Kakak nak jaga smart smpy akhir hayat smart.. Tggu kaka balik k.. Nt kakak bagi susu n whiskas.. Aku ada smart y slalu di sisi aku.. Hope smart jgn nakal-ii ye nak.. Syg smart kakak ni.. 

Luahan 5
Sunday, 3 January 2016 • 10:47 • 0 comments
Aku ni tak layak ke nak ada idaman sendiri??? Ingat korang je ke boleh miliki kemewahan?? Nampak sangat suka tengok aku susah.. Lagi susah dan terus mati.. Hmmm.. Aku da tak nak duduk sini.. Terlalu bodoh ikutkan orang.. Biar ar cari haluan mati lepas ni.. Siapa je nak bertahan dengan aku sesusah macam ni.. Sekali tuhan da tarik kemewahan kau.. Baru rasa macam aku.. Aku tahu aku tak de pape.. Duit harta mak bapak je.. Hina sangat aku ni.. Orang katanaku hina orang.. Tp x nampak aku ni lagi hina apa dia rasa.. Tak pe lhaa aku nekad.. Naik sem ni aku terus cari kerja.. Nak tak nak kena kerja.. Saba fiqa.. Kita bermula dari bawah.. Orang ada kat sisi aku ada ke tak ada ke sama je.. Pape aku kena hadap sensorang.. Aku tak minta nak jadi macam ni.. Kata suh jujo tapi jadi macam ni.. Da jujo kata jahat.. Aku tak tahu lhaa macam mana dunia ni.. Aku tak tahan kat sini.. Aku kumpul duit.. Aku nekad nak pergi sambung belajar kat overseas.. Cuba tahan fiqa.. Sikit je lagi..kau boleh fiqa.. Kau tinggalkan semua ni.. Tak semesti yang dekat dengan kau tu ada faedah tuk kau.. Kadang-ii dalam diam its pretending all of this.. What the shit ! Ajari aku tok tak percayakan orang lagi.. Boleh kau dengar tapi jangan harap nak percaya.. Aku nak belaja lagi lebih psycology.. Aku nak capai impian aku.. Aku nak usaha betul-ii.. Aku boleh.. Sedih sabar aku tahan je dalam-ii hati ni.. Tak rasa macam mana derita aku ni.. Merana ni.. Macam mana lhaa otak aku tak sempit and asyik fikir negatif?? Semua bagi aku kemurungan .. Tak suka aku n rasa nak aku mati.. Bunuh je.. Aku tak de pangkat.. Harta pon tak ada.. Aku rela.. Tapi bila aku da mati.. Semua orang aku tak maafkan.. Sesiapa pon.. Hati ni sakit macam mana.. Mungkin tgok aku happy n senyum terukir di bibir.. Kau tahu aku tahan sebak dalam hati ni macam mana?? Aku tak nak duduk sini.. Aku nak keluar.. Keluar dari sini.. Keladang tidur hanya sementara shaja buat aku lupakan segalanya.. Tapi kenyataan hal lepas sukar aku ingatkan kembali.. Tapi kisah hitam dan pahit sangat sukar tuk aku lupakan.. See.. Nampak sendiri keperitan kesusahan kederitaan aku lalui sensorang.. Aku takut nak ajak orang bersama apa aku lalui.. Takut tak mampu.. Takut putus asa.. Tapi satu hari semua akan rasa alunaku rasa walau bukan nasib macam aku kena.. Sabar je lhaa.. Allah ada.. Allah nampak.. Allah tahu segalanya.. Allah dengar hati aku.. Rase sampai sini dahulu.. Luahan aku :'(

Luahan 4
Friday, 1 January 2016 • 22:47 • 0 comments
Agak nya dia x nampak perubahan pada diri aku.. Yang makin kurus cengkung macam.. Tak ada yang nak peduli kan.. Ada sebab aku diam seribu bahasa.. Aku nak nagis aku tahan aku pendam.. Apa lagi aku boleh buat.. Aku hanya mampu luahkan shaja.. Bila aku berucap aku kena marah or so on lhaa yang membuatkan aku terbantut untuk luahkan.. Aku x mampu nak cakap smua nt kena marah ..entah lhaa kekadang.. Aku nak keluar dari semua ni.. Aku nak duduk overseas.. Aku nekad x nak duduk malaysia.. Aku nak dia org tahu siapa aku sebenarnya.. Orang tak nak respect aku.. Penat buat baik dengan orang tapi orang tengkung-ii marah.. Aku ni apa babi?? Kapla bana ar.. Selalu nak di pergunakan.. Di permainkan.. Aku tak hamak nak hidup macam ni.. Cepat mati supaya lagi best bila aku tak ada kat sisi.. At least sedar sikit siapa aku.. Aku menyampah orang tak nak hargai aku smue.. Mama suka cakap ada aku kisah.. Mean aku ni sape dorh???? Da tak nak amek berat lagi pasal aku.. Aku nak freedom.. Aku juga perlu ketenangan.. Aku nak normal n fahami masa muda aku remaja aku.. Aku da lemah dengan smua ni.. Aku da tak berdaya.. Nak tahan dan lawan semua ni.. Aku tak pernah nak rse happy sepanjang masa.. Jangan buat aku sedih.. Aku benci kesedihan..bila aku dapat luahkan kat sini.. Aku rasa lega sedikit sebanyak.. Aku buntu.. Mana pergi orang bila time aku ng sukar??? Babi babi pada orang bila time aku senang.. Andai Allah bagi kau apa aku rasa? Nak tahu menangis ke tak aku tengok kau.. Aku bagi kesenangan tapi kau pijak n sempat foya-ii gn orang lain.. Tak pe.. Nevermind.. Sampai ketemu lagi diary.. Happy New Year dalam kesedihan kemurungan.. :(


PAST
Owner

Mrs.Biggest Dream
20 Years Old
I am Multimedia Students
AWKWARDANDWEIRD
Be Yourself
Taken By My Parents

Walkie Talkie



My Status
>> Milik SomeOne
date : 25 November 2014
at:11 p.m


>> Semester 2
date : 30 Disember 2014
at: 10a.m


>>Meet And Miss Him
date: 5 Januari 2015
at: 13.12pm

History

  • Luahan 9
  • LUAHAN 8
  • Luahan 7
  • Luahan 6
  • Luahan 5
  • Luahan 5
  • Luahan 4
  • Selamat Hari Raya Korban !!
  • aku tak tahu nak ceritakan kat siapa lagi..tapi ak...
  • Luahan Hati 3

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : AfiQah Leman